P1 Tablå

Brukar lyssna på P1 morgon och luncher i efterhand och går då in på tablån och klickar på "tidigare idag". Men idag visas då inte tidigare program.  Har ni ändrat något eller är det något fel?
Hälsningar Peter Törnell

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in detta!

    Vi försöker lösa problemet. Tills vi har gjort det kan du se vår tablå för P1 här:
    http://www.radioguiden.nu/
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Nu fungerar tablån som vanligt!

    Felet berodde på att ett program var inlagt på fel sätt i tablåsystemet.
    Annika Webbmaster