P1 hänger sig och svarar inte på knapptryck

Hej,

Jag lyssnar ofta på p1 på väg till och från jobbet. Jag pemdlar i Stockholm.
Jag hat en Samsung Note 9.
Ofta slutar ljudet att fungera och när jag då går in i appen så ser det ut som att uppspeöning är aktiv. Jag trycker på paus symbolen men inget händer.
Enda sättet att få tillbaka ljudet är att backa en sida och välja p4. Nu kommer ljudet tillbaka. Nu kam jag backa igem och välja p1 och ljudet är tillbaka igen.
Detta händer ca 2-3 ggr i veckan. Inget större problem men lite störande ibland om det är ett bra program.

Kommentarer

  • Hej.

    Tack för att du rapporterar in problemet till oss. Händer detta problem mitt i lyssningen eller när du börjar lyssna?

    Vilken version av appen har du?