P1 Direkt

Jag kan inte längre lyssna på P1 Direkt via min Android-mobil. Vad gör jag?

Kommentarer

  • Saknas raden med direktsändningsknappar på hemskärmen eller är det att den inte vill starta?
    Fungerar andra kanaler?
  • Nej, raden med direktsändningsknappar finns och den startar men det kommer inget ljud.
  • Vad är det för telefon du har?
  • Jag har en Samsung galaxy s7
  • Är det Samsungs egna webbläsare du använder?
  • Japp!
  • Vi har flera som har rapporterat in problem med direktlyssning och den webbläsaren, och vi ska titta på det så snart vi kan.
    Andra med samma problem har kunnat lyssna i andra webbläsare.
  • Hej, vi har precis gjort en buggfix, så du får gärna testa om det funkar nu.

    Uppdatering: det visade sig att det fortfarande är problem, så vi fortsätter att felsöka.
  • Nu har jag testat och ljudet funkar i andra webläsare men fortfarande inte i Samsung Internet.
  • Hej, det visade sig att det var svårare att lösa problemet än vad vi först trodde, men vi arbetar vidare med det.