Otroligt tråkigt att era gäster pratar så fort

Sitter här i ett mulet norr och lyssnar på p4 och väntade på att bh Pia skulle dyka upp... Till min besvikelse så pratar människan i ljusets hastighet och man hör kanske 30% av orden i en av hennes meningar.
Fruktansvärt tråkigt att höra de stressen i radion och jag tänker på alla äldre samt människor som har problem hur dom måste uppleva eran radio med super snabba röster.
Lika så Jonna Buren som pratar så fruktansvärt snabbt.

Kommentarer

  • Hej Millan!
    Vårt forum är främst till för tekniska frågor kring våra appar och vår webb. Tråkigt att du upplever att det pratas för fort. Det bästa är kanske att skriva direkt till programmet så får redaktionen veta detta. Du hittar alltid mejladressen längst ner på programmets sida.