Ljudlänk saknas på äldre avsnitt av Släktband

Hej! Jag ser varken playknapp eller nedladdningsknapp för detta avsnitt av Släktband: https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2068&artikel=1868746

Kommentarer

  • Bra att du skrev hit, för det här avsnittet går faktiskt att höra - men inte från den sidan du var inne på.
    Släktband 2008-02-04

    Jag hittade detta genom att leta upp rätt datum från kalendern vid Alla avsnitt.

    Tyvärr är det samma problem med fler äldre avsnitt, och då är det svårt att som lyssnare veta om det, som här, gömmer sig avsnitt på en helt annan sida eller inte.

    Just med Släktband kan det ofta finnas lyssning under "alla avsnitt", så jag ändrar rubriken lite, för att öka möjligheten att andra lyssnare som har liknande problem hittar din fråga och mitt svar - och på så sätt kanske bli hjälpta utan att de behöver lägga tid på att skriva hit själva!

    Annika Webbmaster
  • Tack för snabbt svar!