Önskelåten för Världens Barn - vilket nummer?

Vad är det för nummer till önskelåten P 4 när man smsar in önskelåt

Kommentarer

  • Hej Carin!
    Här hittar du en länk till din P4-kanals Världens Barn-sida, och på den lokala sidan står numret.
    Världens Barn i din P4-kanal

    Bakom kulisserna ser jag att du kom till detta forum via P4 Stockholm, och informationen om hur du önskar en låt hos just P4 Stockholm hittar du här:
    Världens Barn P4 Stockholm

    Sms:a till 72 999. Skriv P4Sto, gör ett mellanslag och skriv en eventuell hälsning/önskan. Det kostar 50 kr och då går 46,50 kr till Världens barn.

    Annika Webbmaster
  • Jag gick in på P4 Östergötland och hittade ingen info om något SMS nummer.
    Bara en massa videos på tävingar.
  • Sms:a till 72 999. Skriv P4Öst, gör ett mellanslag och skriv en eventuell hälsning/önskan.

    Jag ber kollegerna på P4 Östergötland att förtydliga informationen på sina sidor.

    Tack för att du vill bidra och trevlig helg!
    Annika Webbmaster