On-knappen fungerar bara ibland

Ofta, men inte alltid, så händer ingenting när jag trycker på on-knappen. Jag har startat om mobilen och laddat ner appen igen men problemet kvarstår. Jag har låg ljudkvalite, det spelar ingen roll om det är wifi eller inte. Lyssnar på p1.

Kommentarer

  • Hej Pia!
    Det låter som om du är drabbad av ett fel som uppstår när man har använt sovtimern. Det felet är löst i nästa version av appen, 21.5.1, som är ute i beta-version och inom kort släpps till alla lyssnare.

    Om du vill få del av förbättringen redan nu, kan du bli beta-testare. Det är enkelt och om du inte vill fortsätta att vara beta-testare sen, är det lika enkelt att sluta:
    Testa nya Android-appar innan de blir tillgängliga för allmänheten

    Vi ber om ursäkt över detta fel!
    Annika Webbmaster