Omöjligt pausa pågående sändning!

Hej!
Jag begriper inte varför man inte kan pausa en pågående sändning av t.ex. Ring P1 och återkomma efter en stund utan att ett nytt pågående program har börjat!

Något måste vara fel på er webbsida! Gång på gång blir det så här när jag lyssnar på direktsändningar via webben! Och det går inte att gå tillbaka i sändningen via länken undertill trots att det står högst upp på sidan att det är Ring P1 som pågår. Det är bara den pågående direktsändningen man kan gå tillbaka i!

Just nu är det exempelvis ”Stil” som direktsänds vilket alltså inte stämmer med rubriken högst upp där pausknappen finns. Och Ring P1 var bara pausat i 10-15 minuter. Men så här är det alltså alltid när ett program är pausat över ett klockslag då ett nytt har börjat.

Med vänlig hälsning
Frank

PS
Jag har en iMac med senaste OS och Safari webbläsare.

Kommentarer

  • Hej
    Efter 15 minuter så går en paus över till stopp, och då hamnar man i live-läge igen.
    Vi pratar om att vi borde lösa det genom att ha knappar för både stopp och paus, men eftersom vi inte har det idag så har vi fått lösa det så här.

    mvh