Omöjligt att hitta dagens gäst

Hej,
Jag lyssnar på Zia och Nessvold och missade ville hitta vem dagens gäst är. Verkar helt omöjligt då endast gårdagens och morgondagens gäst finns upplagt här. Var hittar man det? Kan ni inte lägga upp en översikt på alla gäster för hela sommaren bara?

Kommentarer

  • Hej
    Det verkar som att de uppdaterar sina avsnittsbeskrivningar efter att programmet har sänt.
    När det gäller redaktionella förslag så är det bättre att du kontaktar redaktionen direkt, på  ziaochnessvoldip3@sverigesradio.se

    Mvh