Omöjligt att expandera webbspelaren på iPhone

Tryck på webbspelaren ger inget resultat på iPhone 5 iOS 10.3.4.  Förväntat resultat är en expanderad spelare som möjliggör spolning och utförligare info.

Kommentarer

  • Hej!
    Vi skruvade lite på när den går att öppna och inte för att lösa en annan bugg, men då blev det lite för mycket.
    Vi fixar det så snart vi kan.

    mvh
  • Hej!

    Det var ju ett bra tag sedan du kontaktade oss gällande problemet med att få webbspelaren att fungera i din iPhone 5. Enligt våra utvecklare ska felet nu vara åtgärdat och det bör således fungera bra att expandera webbspelaren på din iPhone. Testa gärna och återkom om det inte fungerar!
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)