Ombeds logga in iTunes

Väcks mitt i natten påloggningsuppmaning till iTunes. Sluppit det ett tag men nu är det tillbaka igen.
inträffar enbart då SR väckarklocka är på, annars Inte.
kan man stänga av detta på något sätt?

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du hör av dig, för det låter ju enormt jobbigt!

    Detta problem har jag inte stött på förr med väckarklockan, men jag har något vagt minne av lyssnare som uppmanats ange lösenord när de startat appen. Jag skulle tro att det har att göra med dina lösenordsinställningar, som sker i samband med att telefonen gör automatiska uppdateringar:
    Hantera dina lösenordsinställningar för iTunes Store och App Store

    En av inställningarna de visar på den sidan gäller Kostnadsfria hämtningar där jag rekommenderar dig att stänga av lösenordsskyddet.

    Hoppas att detta hjälper, annars är det förmodligen Apple som kan ge bäst råd.
    Annika Webbmaster