Hur stänger jag av VMA-notiser?

Jag önskar slippa VMA. Var i SR Play skall jag avregistrera VMA?

Kommentarer

  • Hej!
    1. Gå in under Min sida i botten av appen
    2. Långt ned i den vyn trycker du på Inställningar och hjälp
    3. Välj Pushnotiser
    4. Där kan du sedan välja att slå av notiserna helt eller att till exempel behålla Extrainsatta nyhetssändningar och slå av VMA-notiserna
    Hör av dig om det av någon anledning inte fungerar som jag beskrev!
    Annika Webbmaster
  • Detta stänger väl ändå bara av push för VMA -- det stänger inte av VMA?

    Jag får i alla fall irrelevanta notiser stup i kvarten om bränder i andra sidan landet. Extremt störande och vänjer mig bara till att ignorera alla VMA. Tråkigt den dagen det gäller den plats jag faktiskt befinner mig på, men 0,01% träffsäkerhet är helt enkelt inte tillräckligt bra.