Olika resultat vid sökning i dator eller smartmobil

Hej!
Jag söker med "Drama-arkivet i P1" och får inte samma resultatlista i Dator resp. Mobil. Varför?
Mvh
Gudmund Wägander

Kommentarer

  • Hej
    Jag förmodar det är i Play-appen du söker via mobilen?
    Sökfunktionen där är gjord på ett helt annat sätt än på webbsidan. I nuläget rekommenderar jag den i webbläsaren, som ju också går att använda i mobilens browser via http://sverigesradio.se/
    När man där hittar ett avsnitt man vill lyssna på brukar det också finnas en länk "Öppna i Sveriges Radio Play"  om man föredrar den vägen.
    Mvh

  • Det går inte att söka med tex AND OR i Er sökfunktion.
    Finns det någon hjälpsida som beskriver hur man använder Er sökfunktion?

  • Hej
    Nej det finns i nuläget inte.

    Mvh