Nyhetsnotiserna från vald P4 försvinner

Hej!
Efter att ni förändrade er startsida för några månader sedan är det betydligt svårare att nå de lokala nyheterna.
Så fort man valt att surfa in på någon artikel i vänsterspalten så är lokalnyheterna/kopplingen till P4:kanalen i högerspalten borta, se bilderna längst ner. Det gör det osmidigare att växla mellan inrikes/utrikes och lokala nyheter.
Så klart bara ett i-landsproblem, men ändå. Det hade varit jättebra om P4 delen hela tiden låg kvar i högerspalten.

Första sidan, med P4 nyheter i högerspalten:

Hemsidan när man surfat in på en av artiklarna: