Vill slippa gamla nyheter i poddar

Hej. Varför klipper ni inte alltid bort nyheterna i era poddar? Det är inte kul att vara tvungen att spola förbi nyheter varje gång, speciellt inte gamla nyheter.

Kommentarer

  • Hej J!

    Vi håller med om att det vore bra att inte ha med gamla nyheter. De program där nyheterna slinker med är automatiskt inspelade via tablåsystemet, och då får du helt enkelt höra det vi sände ut.

    För många program, exempelvis dokumentärer, försöker vi i första hand erbjuda en manuellt klippt version utan nyheter.

    Vi håller på att se över olika sätt att förbättra den här processen, för vi vill som sagt ge er själva programmet utan att det finns med (gamla) nyheter.

    Tack för att du hörde av dig om detta!
    Annika Webbmaster