nyhet från 20 januari

jag har SR som startsida när jag öppnar datorn. Varför i allsindar har ni kvar en nyhet från 20 januari i den svarta ramen högst upp på sidan? knappast relevant - måste väl finnas nyare nyheter att visa där?

Kommentarer

  • Hej
    Menar du raden absolut högst upp?
    Det är miniversionen av spelaren, så det som syns där är det du lyssnat på.

    mvh
  • Där ser man. Hade ingen aning.  Då har det alltså avslöjats att jag inte lyssnat sen dess. Och det kan nog stämma. Skönt att det fick sin förklaring 😀