Nya program

Hej! Kan ni inte utveckla appen genom att man får notiser eller liknande när ni börjar sända nytt program både i radion och endast via appen. Alltså helt nytt, som man kan bli tipsad om? Jag gillar appen (och radion) och alltid trevligt när nya program dyker upp - som jag inte vill missa! Mvh Miranda

Kommentarer

  • Bra tips! jag tar med det till utvecklarna av appen! tack 😀