Nya layouten på Min Sida

Först när jag såg nya layouten på Min Sida så tyckte jag att sektionerna "Fortsätt lyssna" och "Nya avsnitt" mest var i vägen och tvingade mig att skrolla ner till valen längre ner.
Men nu har jag börjat gilla sektionerna med snabbval längst upp.

Det jag skulle vilja ändra äratt "Dina nya avsnitt". Dels borde den heta "Mina nya avsnitt" om sidan heter "Min sida". Sedan vill jag attsektionen bara visar avsnitt som jag inte har lyssnat på och som är mindre än 1-2 veckor gamla. Finns det inga matchande avsnitt så ska sektionen inte visas.
På samma sätt så borde "Fortsätt lyssna" bara visa avsnitt som jag senast lyssnade på för mindre än 1-2 veckor så att jag inte ser allt gammalt "skit" där. Kanske skafiltreringenvara olika hård beroende på hur länge sedan man lyssnade på programmet. Ett program som jag nyligen lyssnat några sekunder på kanske ska visas, men bara program som jag har lyssnat mer än en viss tid för program som jag lyssnat på för mer än 1 vecka sedan.

Kommentarer

  • Hej Christian och rack för genomtänkt och värdefull återkoppling!

    Jag blir lite förvirrad, i och med att du har rapporterat in buggar i VoiceOver och jag först läste din beskrivning ur mitt perspektiv som seende.

    Visst är det hur appen presenteras med VoiceOver detta gäller, inte visuellt? Jag tänker att det är bra att ha klart för oss, om det exempelvis är någon skillnad mellan "dina nya avsnitt" respektive "mina nya avsnitt" där det blir olika grafiskt och med VoiceOver.

    (Förmodligen är detta lika relevant oavsett hur man använder appen!)
    Annika Webbmaster
  • Du får hålla isär mina buggar gällande VoiceOver och detta som var ett generellt förslag där jag inte tror att jag nämner VoiceOver alls.

    Detta förslag har inget med VoiceOver att göra.

  • Ok!

    Tack för klargörandet.
    Annika Webbmaster