ny användarovänlig funktion på spelaren när en besöker sr.se via datorn

Hej!

Jo, jag undrar, den här nya grejen, att en liten markör rullar förbi på spelaren (vid läsning och lyssning via datorskärm) oavsett om en lyssnar eller inte, vad har den egentligen för funktion?

Förmodar att den är tänkt att förbättra något för mig som användare, begriper bara inte vad.
Det är snarare distraherande. Den distraherar.

I alla fall för oss med koncentrationssvårigheter.
Jag får täcka över nedre delen av skärmen för att kunna läsa och navigera på sr.se.

Vill föreslå att ni tar bort den igen.
Alternativt, att jag som användare själv kan få välja om jag vill ha den rullande, eller inte.

Tack och hej!

Kommentarer

  • Hej
    Är det ett grått streck som rör sig ganska snabbt?
    Dyker det upp omedelbart eller dröjer det ett tag?

    mvh