Kan inte aktivera push-notiser på Iphone

Hej.
Jag får inte på push-notiserna..Har bytt mobil, men gör allt som jag ska... när jag ställt in i inställningar och får till appen för att slå på, kommer bara rutan upp som säger att jag ska gå tillbaka till inställningar.

Mvh
AnnLouise

Kommentarer

  • Hej AnnLouise!

    Flera lyssnare har samma fel på Ios-appen och felet ligger hos oss, men vi har inte lyckats lösa det.

    Andra lyssnare skriver att de kan aktivera notiserna genom att avinstallera appen och sedan installera den på nytt, men med den manövern kommer du att förlora lyssningshistorik, nedladdade avsnitt och en del personliga inställningar, så själv hade jag testat den "tvingande omstart" som beskrivs här innan dess:
    Tvinga iPhone att starta om

    Den skiljer sig från en vanlig omstart och kan göra underverk när en app inte funkar korrekt.

    Lycka till!
    Annika Webbmaster
  • hej,
    Jag har samma problem och som du säger vill man inte bli av med all historik och personlig info på appen genom att installera om den, jag testade därför omstarten men detta hjälpe inte.
    Hur ser ut för er med en lösning inom kort?
  • Hur ser ut för er med en lösning inom kort?
    Inom en någorlunda snar framtid, ska detta äntligen vara löst!

    Buggen ska vara löst "bakom kulisserna" och denna lösning släpps i nästa version av appen. När den kommer vågar jag dock inte svara på, eftersom vi är väldigt försiktiga med att släppa ut nya versioner medan nyhetsläge och annat gör att många fler än vanligt använder appen.
    Annika Webbmaster