Notis i sr appen

Hej,
Jag gillar och använder Er app dagligen. Men jag får ett meddelande via avisering med en notis. Inga problem så långt. Men när jag så klickar på den finns ingen notis i appen och den går inte att ta bort så att jag kan ta bort den från aviseringar. Så jag har inget annat val än att ta bort all avisering från er, ev avinstallera appen vilket är tråkigt då jag värdesätter ert nyhetsflöde. Hoppas ni får ordning på detta. ./ Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,

    vi är medvetna om problemet och jobbar på att lösa det. Det är lite komplicerat och arbetet kommer förhoppningsvis att vara färdigt under hösten. Under tiden kan man bli av med notisen genom att öppna Play igen när den felaktiga notisen sitter fast och sedan svepa bort appen från listan över aktiva appar. Då ska notisen försvinna även om själva notisen i sig inte går att svepa bort.