Normaltid i tablån

Hej, visar ni fortfarande normaltid i tablån?
För min del skulle jag gärna fortsätta med normaltid, men det stämmer ju inte med officiell tid när vi nu har kvar tidsomställningen.

Kommentarer

  • Oj, det var konstigt. Är det likadant idag?
    När jag tittar så blir det rätt, men vi har så vitt jag vet inte gjort något som skulle ändra det idag.

    Var det fel när du kom in på sidan, eller var det något du lade märke till efter ett tag? (Tänker om buggen är att live-markeringen inte uppdateras automatiskt).

    mvh
  • Det såg nog ut så när jag gick in på sidan.
    Jag tror det blev rätt sedan framåt dagen, tänkte att någon kanske rättade till det.

    Som du ser visar min klocka 15:35, och detta var precis i övergången mellan programmen Vetenskapsradion Språket och Det Politiska Spelet (man anar att titeln för det senare programmet visas i spelaren). Tablån visar dock att detta program börjar 14.35.

    Alternativt kanske programmen sändes en timme för sent, men då skulle kanske fler ha hört av sig.
  • Vet inte om tablå-tiden renderas beroende på användarens lokala tid, då kanske det var någon omständighet i min webbläsare som gjorde att skriptet visade fel tillfälligtvis.
  • Hör av dig om det återkommer!
    Annika Webbmaster