Julkryss?

Hej,
Jag har väntat i över en vecka på svar, varför svarar ni inte på mejlen?
Jag undrar när Julmelodikrysset är i år alltså 2019?
//Lena

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Vilken adress har du skrivit till? Jag vill hjälpa berörda kolleger att se om det är tekniska problem med mejlen eller om det bara tar lite längre tid att svara på mejl just nu (till exempel för att folk är sjuke eller lediga).

    Melodikrysset brukar sända på sina vanliga tider, alltså lördagar mellan klockan 10 och 11, även över julen. Den lördag som kommer vecka 51, brukar det alltid vara lite jul-tema med julmusik.

    Om vi vill få julkänsla redan nu kan vi se Anders Eldeman i röd luva på tidigare års kryss vecka 51:
    Jag skulle bli väldigt förvånad om Anders Eldeman och de andra på Melodikryssets redaktion bryter denna tradition. Melodikrysset vecka 51 i år sänds klockan 10.03 lördag den 21 december.

    Även om jag inte kan lova att det blir ett julkryss, så tror jag det. Hoppas att du är nöjd med det svaret, trots att jag inte vet helt säkert.
    Annika Webbmaster