Nedladdning av program

Jag försöker ladda ner program, appen säger att den laddar ner men det händer inget. Jag har en Androidtelefon, Fairphone.

Kommentarer

  • Ok ... Om du går in under "Nedladdat" (på Min sida i appen) ... Syns detta avsnitt i listan? Står det i så fall Nedladdat eller Laddar ned?

    Har detta fungerat i samma telefon tidigare, eller har du inte testat med denna telefon?
    Annika Webbmaster