Nedladdning av flera avsnitt av Radioföljetongen

Hur gör jag för att ladda ner flera avsnitt av Radioföljetongen på en gång? För att få ner en bok på 25 avsnitt på t.ex. ett USB-minne måste jag göra 25 nerladdningar!

Kommentarer

  • Hej Göran!
    Om du laddar ner på webben i en webbläsare så måste du göra 25 nedladdningar, precis som du skriver. Vi har ingen paketering av ljud, utan man måste ta ett i taget.
  • Hej!
    Sedan några dagar går det ej längre att ladda ned div. sändningar som tex. God morgon Världen, Studio Ett etc., enär raden Ladda Ned ej längre finns klickbart. Vad har hänt - tro???
    Med vänlig hälsning!
    Karl-Heinz
  • Hej!
    Studio Ett finns nedladdningsbart här:
    https://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=1637
    Däremot finns inte gårdagens avsnitt av godmorgon världen. Jag ska kontakta redaktionen om detta.