Nedladdning - Asynkrona datum

När jag klickade på Ladda ner programmet (Nordegren) 3 okt visas 20171004 i nedladdningsfönstret. Finns inte programmet från den 3 okt att ladda ner?

Kommentarer

  • Hej Bo!
    Det kan bero på att filen lades upp i efterhand och då råkade döpas till 4 oktober istället. Avsnittet från 3 oktober har ämnet "Är det dags att slopa bilden av läkaren...?" så det är ändå rätt avsnitt man laddar ner.