Förslag, nedladdat: Ta bort spelade avsnitt

Förlag på ny funktion: Ta bort spelade avsnitt.

För nedladdat kan alla
- ej tillgängliga avsnitt
eller
-alla avsnitt
tas bort.

En naturlig funktion är att kunna ta bort alla spelade avsnitt.

Att flagga spelade avsnitt kan givetvis vara knepigt (spelat även om 5 sekunder är kvar?), men det tycks ni redan ha funktioner för.

Må väl!

Kommentarer

  • Tack, det är ett bra förslag!

    Visst vet du att du även kan markera vissa avsnitt och endast ta bort dessa? Om det är genom att svepa dem åt sidan eller om du gör på något annat vis med Android, minns jag inte, men jag tar reda på det ifall du inte ser hur du ska göra.
    Annika Webbmaster