Nedladdat program

Hej!
Jag lyssnar på Radioföljetongen Händelser vid vatten som jag såg skulle tas bort from 1 november. Om jag laddar ner ett avsnitt, kan jag lyssna på det även efter sista dagen den ligger på hemsidan 31 oktober? Ligger efter i lyssnandet men vill så gärna lyssna klart.. tack på förhand!
Mvh,
Helena

Kommentarer

  • Hej Helena!

    Så här svarade Joseph Knevel från Radioföljetongen nyligen på en annan lyssnares fråga,
    Det är lite otydligt med Händelser vid vatten. För att inte ta upp onödig plats /.../ försvinner 53 avsnitt sista oktober men de fem långa finns kvar till och med 30 juni 2021.
    Så här har du ju tid på dig - tack och lov. Det är en fantastisk ljudbok!

    Men som svar på din fråga, om avsnitten du laddar hem lokalt från vår hemsida ligger kvar i din dator trots att de försvunnit hos oss, så är svaret "ja".

    Om du har laddat hem avsnitten från hemsidan, kommer de att finnas kvar hos dig, men om du använder vår mobil-app Sveriges Radio Play och laddar hem ett avsnitt den vägen, så försvinner det samtidigt som det försvinner i appen och från hemsidan.
    Annika Webbmaster