Enklare navigering mellan program i appen

Lyssnar ofta på sr appen på ios. Vill ofta backa till en eller två tidigare program vilket är lite knöligt. Först dra tidslinjen, utan att av misstag trycka på direktsändnings knappen av misstag, den sitter för nära. När man kommit till början av programet måste man använda hoppa15 sek för att komma tillbaka till tidigare program. Skulle vilja  ha en knapp för att hoppa till början av program

Kommentarer

  • Många bra idéer, som vi tar upp med app-teamet!

    En sak som jag vet att vi kommer att skapa (men inte när) och som kan göra det hela enklare, är en tablåfunktion i appen där du kan nå de senaste programmen den vägen.

    Bra att du i alla fall vet att det går att backa i direktströmmen, vilket inte alla lyssnare uppfattar.

    I de fall du vet vilket program det rör sig om (i synnerhet om det är ett långt program så att du inte behöver göra om proceduren var femte eller tionde minut), kan det kanske vara enklare att leta upp det under Program i menyn nertill och lyssna på avsnittet i efterhand istället för på den backade direktströmmen.

    Tack för att du tog dig tid och skrev ned dina genomtänkta synpunkter.
    Annika Webbmaster
  • Exakt den funktionen längtar jag efter!