När kommer anpassade rekommendationer i Android appen?

Hej!

i Sveriges Radio Play för iOS har det ett tag funnits anpassade rekommendationer baserat på program man lyssnat på, när kommer den funktionen till Android? Vore skönt att slippa min iOS telefon 😀

Kommentarer

  • Hej Magnus!
    Vi kommer bygga tjänsten i flera steg men jag skulle tro att en sådan större uppgradering av appen för android kommer ske efter sommaren. Mer precist än så kan jag tyvärr inte svara, eftersom vi inte vet säkert.