När jag lyssnar på P1 i min mobil och väljer "sök program" blir talet långsamt.

Detta händer inte när jag väljer program under "direkt". Där är talet korrekt.

Kommentarer

  • Hej
    Vad har du för telefon och vilket OS har den, och vilken version av appen använder du?

    mvh
  • iPhone 8
    i os 13.6
    Och jag uppdaterade den för 1 vecka sedan
  • Hej
    Om du börjar spela ett program som inte är direktsänt och tittar i mitten längst ned, under det som ser ut som en hastighetsmätare - står det något där?
    Om det står t.ex 0.5x - klicka på ikonen och välj 1.0.

    mvh