Når bara extrasändningar med sport

Jag ser bara extrasändningar om sport i appen, inga andra ämnen eller kategorier. Hur ställer jag in så jag får alla?

Kommentarer

  • Hej Anna och förlåt att svaret har dröjt så!

    Våra extrasändningar är mest sport. Se här vilka planerade extrasändningar vi  har den närmaste tiden:
    https://sverigesradio.se/sida/extrasandningar.aspx

    Vi har dock relativt ofta extrasändningar som sätts in med kort varsel från exempelvis Ekot. För att inte missa dessa, kan du slå på en funktion in appen som kallas pushnotiser. Då får du ungefär som ett SMS från vår app när vi har en extrasändning på gång, med länk som öppnar sändningen ifall det är något som du vill lyssna på.

    Gör så här för att aktivera pushnotiser för Ekots extrasändningar:
    1. Gå in på Min sida i appens nederkant
    2. Tryck på Pushnotiser
    3. Se till att markera Tillåt Pushnotiser och välj de kategorier (exempelvis Viktigt meddelande till allmänheten och Extrainsatta nyhetssändningar) som intresserar dig.
    Hoppas att detta gick lätt att följa! Hör av dig annars.

    Trevlig Valborg!
    Annika Webbmaster