Användarvänlig SR App!!

Hej,

Måste bara säga att SR appen är absolut det mest logiska och användarvänliga jag hittills använt! Ett nöje att lyssna med!

Mycket bra jobb av era utvecklare!!!

Med vänliga hälsningar,
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel!
    Vad kul att du gillar appen! Jag ser till att teamet som jobbar med appen får se ditt beröm. Tack! 😀
  • gillar appen, men skulle gärna se att utvecklas, tex att man kan få fram de äldsta avsnitten först (även söka på årtionde ), klicka i att de avsnitten man har hört på döljs, (dessa två hade varit underbara i program som har många avsnitt typ sommar/ vinter i p1, kvällspasset i p4 ) se alt (du lyssnar på detta så då kanske du gillar detta programmet)
  • Tack för bra förslag, Emil!

    Ett par av förslagen är sådant vi arbetar med att utveckla redan, både app-teamet (som gör det mesta av apputvecklingen) och personaliserings-teamet (som bland annat arbetar med smarta och skräddarsydda rekommendationer, dels baserat på lyssningshistorik och dels av typen "många som gillar detta avsnitt av Kvällspasset i P4 gillar även detta avsnitt av Snedtänkt").

    Just rekommendationer baserade på lyssningshistorik finns redan i appen (under hem, sedan Utvalt för dig). Men det är ju inte riktigt samma sak som rekommendationer kopplade till ett visst avsnitt.

    Tack för att du vill hjälpa oss att bli bättre, det uppskattar vi!
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    SÅ himla bra appen har blivit! Tidigare har jag klagat och varit missnöjd med vissa saker. Men nu tycker jag att ingenting krånglar. Tack!
  • Appen funkar bra! 😊
    Kul att läsa förslag om att utveckla
    denna kommunikation.
    Mvh

  • När det gäller appen, är lyssnarnas bidrag med både förslag och att få oss att åtgärda olika problem enormt viktig.

    De förslag som Emil framförde i mars i fjol är fortfarande lika bra, men jag tror att endast "utvalt för dig" (tips baserade på tidigare lyssning) finns i appen än. Jag ser därför till att appteamet blir påminda om dessa idéer på nytt!
    Annika Webbmaster
  • Hej. Jag måste säga att den här SR appen är bland den bästa appen som jag har!!!
    Mvh/ Michael Younadam

  • Tack, det framför vi till app-teamet!
    Annika Webbmaster