Mute/tystnad

Hej,

Skulle uppskatta möjligheten att få direkt tystnad i webbgränssnittet utöver att höja/sänka volymen.

Kommentarer

  • Finspångsmannens inlägg är raderat. Dels för att det inte relaterade alls till Davids inlägg, men dessutom strider det mot forumets regler:
    Vi tar alltid bort olämpligt innehåll. Sådant innehåll omfattar rasistiska inlägg, hets mot etniska grupper, pornografi, hot eller kränkande/nedlåtande kommentarer om människor, uppmaning till våld eller kriminellt beteende och reklam som uttryckligen gynnar produkter och företag. Vi ber även våra användare att undvika ett alltför aggressivt språk i form av svordomar då det ofta upplevs som kränkande.

    I detta fall kränkande och nedlåtande kommentarer om människor.
    Annika Webbmaster