Musiklista

Hej.

Jag försöker ta reda på vad en låt heter som spelades på på P3 vid ca 9.45 men låtlistan idag har ett avbrott mellan 8 och 12. Varför är det så?

MVH Rickard

Kommentarer

  • Hej!
    Det är på grund ut av att P3 Krysset sänds då, så att man inte ser vilka låtar det är som ingår i krysset.
    Tyvärr så innebär det även att låtar som inte ingår i krysset blockeras.

    mvh