.mp3.crdownloaded

När jag ladda ner radioprogram till min mac-dator, så brukar den nedladdade filen få filmamn som ex "SR_p1_veckomagasin_130201_C675.mp3.crdownload". När filen är färdignedladddad, försvinner ändelsen .crdownloaded. Men nu har jag ca 40 filer som jag har laddat ner och som fortbarande har denna ändelse. Varför? Måste jag ladda ner programmet på nytt?

Kommentarer

  • Hej
    Det är en ändelse som Chrome använder medans filen fortfarande laddas ner, så det låter som att de kanske inte laddas ned helt och hållet.
    Testa att ladda ner ett program igen och se om det går bättre - annars kan du testa att ta bort den delen och se om det fungerar ändå.

    mvh