Får man lägga ut era program på sin egen hemsida?

Hej undrar vissa program kan man ladda ner som en mp3 låt i datorn är det okej  ladda den och lägga på sin egen hemsida eller bara ha kvar i datorn undrar jag

Mikael svedberg

Kommentarer

  • Hej
    Nej man får inte lägga upp dem på sin egen hemsida utan det är bara för egen lyssning på dator/telefon etc.

    Däremot så är det fritt fram att lägga våra program på en hemsida om du använder vår embedspelare.
    Om du går till ett avsnitt, t.ex https://sverigesradio.se/avsnitt/1606593 och klickar på 'Dela' så öppnas ett fönster där du hittar embedkoden för det avsnittet.

    mvh