Moto 5G: Avbrott i Android-app

Hej! Jag lyssnar direkt i appen och har exakt samma problem* vid direktlänk sedan ett par veckor. Gör det helt omöjligt att lyssna. Jag befinner mig i Spanien.

* Samma som det lyssnare med Sonos-anläggningar beskriver här, men deras problemet har annan orsak, så för att förenkla både för Moto 5G-felsökningen och för Sonos-problemet, har Webbmaster-Annika flyttat inlägget hit.

Kommentarer

  • Hej!

    För mig är det i den vanliga appen. Jag har en Moto 5G.
  • Hej igen!

    Stänger appen av sig helt, eller blir det hackigt där ljudet återkommer utan att du behöver göra något? Sker detta alltid, eller är det ett problem som kommer och går?

    Får du någon typ av dovt plingande signal i samband med dessa avbrott?
    Annika Webbmaster
  • Det hackar och återkommer, hackar och återkommer. Nu har den fungerat i några dagar, men min känsla är att det började med uppdateringen i november. Inget plingande som när en tappar täckning.
  • Ok.

    Lyssnar direkt på en kanal eller på avsnitt av ett program i efterhand? Om det varierar, har du i så fall tänkt på om felet finns både direkt och i efterhand?
    Annika Webbmaster
  • Helt säkert vid direktlyssning. Tror att det varit samma vis lyssning i efterhand, men är osäker. Nu har det som sagt funkat igen sedan ett där dagar.
  • Bra, du får höra av dig om felet kommer tillbaka!

    Trevlig helg
    Annika Webbmaster