Morgonpasset podd på spotify

Hej. Jag hittar bara ca 10 poddar av morgonpasset på spotify. Är det bara min spotify som är knäpp eller har ni tagit bort dom?

Kommentarer

  • Hej Bjarne
    Vi gjorde en  uppdatering på förmiddagen som tyvärr medförde att fil-adresser blev  fel. Det är återställt, men kanske dröjer sig ännu det felaktiga kvar  pga någon så kallad cachelagring nånstans? Eller fungerar det kanske nu igen? När jag kollar i spotify verkar det rätt nu.
    Mvh