morgonpasset live

Jag lyssnar ofta på morgonpasset, men måste ibland pausa, eller att jag exempelvis kl 0900 vill lyssna på det som var 0730. Det gick förut att hoppa tillbaka då det var indelat i halvtimmar o timmar med ekot sändningar emellan, nu går det inte längre.

Efter 10 läggs hela passet upp som en enda långt program. Då fungerar det bra. Kan man inte ha det så även i livesändning från 0630?