Minnesproblem i IOS-appen

Hej!
Något har förändrats i appen nu. Tidigare kunde jag promenera ute och lyssna på radio utomhus. Nu hackar den bara pga minnesproblem. Det står "Det finns inte tillräckligt med diskutrymme". "Felkod: 8, 28".
NOTERA - det minnesutrymme som jag har nu har jag tidigare haft många gånger och det har fungerat utmärkt. Det här är ett nytt och enerverande problem.

Kommentarer

  • Hej Urpo!

    Kan det ligga något i att minnet inte räcker till? Om du laddar hem allt fler avsnitt i appen så kommer appen att behöva mer diskutrymme, samtidigt som du kanske har fyllt på med bilder, nedladdade dokument eller annat?

    Hur mycket ledigt utrymne finns det? Här kan du läsa hur du ser det:
    Så här kontrollerar du lagringsutrymmet på din iPhone

    Om det verkar stämma att det är ont om ledigt utrymme, så kan du radera en del nedladdade program i appen, samt se över vad det är du har lagrat på telefonen i övrigt! En del av det kanske kan raderas eller flyttas till annan lagringsyta?

    Hör gärna av dig och berätta hur det går!
    Annika Webbmaster