Mina program i SR Play på iphone - är de försvunna?

Jag klarar inte längre av att hitta mina favoritprogram. Nu ser jag bara en hullerombuller lista på sista avsnitt från mina favoritprogram. Har den visningen tagits bort? Det är nämligen otroligt praktiskt att kunna tex gå in på ”Språket” och lyssna sig bakåt i historien, leta upp ett specifikt avsnitt, samt att lyssna om episoder. Själv är jag bara intresserad av det senaste senaste när det gäller nyheter. De flesta andra tema är ganska tidlösa och borde vara upp till mig när jag vill spisa. Vad är det till exempel som gör att ett P3 Historia avsnitt om Alexander den store absolut måste få en högst på listan prioritering i min vardag.

Det är absolut fint att kunna söka på senaste avsnitt, men inte bara. Jag sätter stort pris på flera olika sökvägar. Däribland 1) en lista över favoritprogram, med 2) möjlighet att därifrån gå in på programmets lista över avsnitt.

Stort tack för en väldigt fin app och väldigt fina program.

Kommentarer

  • Hej Leo!

    Vi har byggt om sidan, men de program du följer finns kvar på Min sida, fliken Aktuella avsnitt. För att nå de enskilda programserierna så välj länken Hantera till höger om rubriken Nya avsnitt från program du följer.

    Vi ska byta namn på den länken, så att det blir tydligare att det är där du finner dina favoritprogram. (Hantera låter som som en ren inställningsmeny.)

    Hör av dig om inte gick att följa min beskrivning!

    Annika Webbmaster