”Min sida ...”

Hej,

Ser att ni skapat
en funktion kallad ”Min sida ...”.
• Toppenbra!

Skulle det kunna gå att utveckla den på sikt ..?
• Varför inte skapa en inloggningsfunktion som gör att det innehåll som jag väljer att ha på min hemdator inte bara finns på ”Min sida” där, utan även är tillgängligt via arbetsdator och mobila enheter (play-appen) ..?

Jmf med SR:s systerbolag i Danmark, DR, som har den funktionen på sina radio- respektive tv-sidor på webben (se ”Log ind” i uppe till höger på sidan):
• Här, ett exempel från DR TV: https://www.dr.dk/drtv/

Allt gott!
/JohanL

Kommentarer

  • Hej!
    Ja det finns planer på att bygga ut den - och med någon form av inlogg eller i alla fall något sätt att dela mellan enheter.
    Det ligger i vår backlog, men jag vet inte hur nära vi är att börja med det.

    mvh
  • Tack för svar, Karolina!

    Kul! :-)

    /J