Min lista. Ljudet är borta

Jag har skapat en lista med avsnitt ur programmet ligga med p3.
Lyssnar när jag är på jobbet. Samma dag jag skapat spellistan kan jag lyssna. Nästa dag när jag ska börja lyssna igen får jag inget ljud. Varken med eller utan lurar, eller startat om webbläsaren.
Har ni något tips

Kommentarer

  • Hej
    Är det i en mobil?
    Vilken typ och vilken webbläsare använder du?
  • Japp det är i en mobil galaxy s8.
    Använder Samsung internet.
  • Har du även problem med att lyssna direkt på kanaler?
    Vi har flera med Samsung, och som andvänder deras webbläsare som rapporterat problem med det den senaste veckan.
  • Ja det har jag också problem med att jag får inget ljud när jag startat en live sändning.
    Det är även så att trotts att jag skapat en lista och trycker för att spela upp alla klipp. Så måste jag efter avslutat avsnitt låsa upp mobilen och om jag bytt flik i samsung internet öppna fliken där jag skapat spellistan.
  • Hej, vi har precis gjort en buggfix, så du får gärna testa om det funkar nu.

    Uppdatering: det visade sig att det fortfarande är problem, så vi fortsätter att felsöka.
  • Upptäckte det med.
    Jag får för mig att det skulle vara enklare att kunna skapa spellistor i en app. Det finns ju bara Android och Apple som alternativ.
    Med de kunskaper jag har om programmering känns det som att när man skapar en spellista skapas typ en databas. Och där är problemet att det finns ingen funktion som säger att när länk 1 är klar att länk 2 ska starta. Hoppas min tanke kan vara till hjälp.
  • Hej, det visade sig att det var svårare att lösa problemet än vad vi först trodde, men vi arbetar vidare med det.

    Angående automatisk uppspelning så är det något vi har tankar om att göra - men det är också något som inte fungerar i alla telefoner.
  • Önskar er lycka till.
    Håller tummarna att ni inte krånglar till det för er, i eran letan efter lösning. Utan att hittar en enkel lösning.
  • Hej Erik!
    Jag har två olika förslag för att lösa ditt behov. Det ena är att använda en podd-app (som Pocket Casts, BeyondPod eller Acast), vilket går för avsnitt utan musik av Ligga med P3. I den typen av appar kan du skspa olika typer av spellistor.

    Ett annat alternativ är att testa beta-versionen av vår Android-app Sveriges Radio Play, för i den håller vi på att testa en ”Min lista-funktion”. Jag hoppas att den funktionen fungerar bättre för dig än vad det gjort i webbläsaren!
    Annika Webbmaster
  • Jag glömde skriva att du kan ladda hem betaversionen genom Google Play. Här står det hur du gör:
    Testa nya Android-appar innan de blir tillgängliga för allmänheten - Google Play Hjälp
    Annika Webbmaster