Min lista

Hej har skrivit en gång tidigare men ni svarar ju inte.
Nytt försök
Om jag vill spara program i " min lista " så bockar det för men när jag ska hämta programmet o lyssna  är listan tom.

Kommentarer

  • Hej
    Du måste spara och hämta i samma webbläsare. Kan det vara det som krånglar?
    mvh
  • (Hittar förresten inte ditt tidigare inlägg. Var det på den här webbplatsen du frågade?)
  • Ja det var samma problem och här.
    Man kan välja öppna, öppna i play och spara lista.
    Trycker jag spara i min lista så blir det en bock framför.
    Går jag sen in i meny , min lista , där finns inget.
    Jag har inte tagit bort cookies, jag sparar ( försöker ) på iPad , tittar på iPad  men inget där.
    Harriet Karlsson
  • Hej Harriet!
    Jag måste veta lite mer:
    Är det i Safari på ipad du försöker spara i "Min Lista"?
    Vilken version av iOS har du?
    Hur ser inställningarna ut för Safari under rubriken "Integritet och säkerhet"?