Min lista är plötsligt försvunnen!

Toppenbra med funktionen "Min lista", tack för den! Men nu har alla sparade program plötsligt försvunnit! Jag har INTE rensat webbinformation och jag använder precis samma dator som innan. Vad har hänt? Hur åtgärdar jag? La ner mycket tid på att leta fram alla program... Har inte hittat svar i detta forum. Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej!

    Jag vet inte vad som har hänt och hyser tyvärr inget större hopp om att kunna hjälpa dig att återställa listan, men vill förstå vad som skett!

    1. Vad är det för webbläsare?
    2. Kommer du ihåg några program som låg på listan?
    Annika Webbmaster
  • Hej
    Vi har blivit tvungna att ändra hur vi lagrar data lokalt på grund utav en bugg, och då försvann tyvärr det som fanns sparat i Min Lista och val av P4-kanal.

    mvh
  • Vad bra, tack för snabbt svar!

    Annika: chrome webbläsare. Program: Stil och Meny. Men det var kanske buggen då 😀

    Allt gott!
  • Jag är också drabbad, som säkert alla andra som försökt kommaihåg program med "min lista". Funktionen är bra men er metod att lagra infon är opålitlig. Hoppas ni kan lagra programinfon i en fil i stället...

    Det är inte första gången jag har förlorat 10-20 intressanta program.
  • Hej
    Ja tyvärr så är sättet vi sparar datan på flyktig eftersom den sparas i ens webbläsare.
    Förhoppningsvis kommer vi att erbjuda inlogg i framtiden, då har vi möjlighet att spara listorna på ett bättre sätt.

    mvh
  • Ni kan erbjuda att spara ned listan till en fil, och sedan läsa in den igen. Jag har gjort detta själv. Det behövs ingen inloggning för det.
  • Hej
    Vi har pratat om det, men tror att det skulle bli för krångligt att använda för de flesta.

    mvh
  • hej idag skulle jag njuta av fina gamla program som jag sparat i "minlista"
    borta.... allt är borta Jag har ju läst vad som har hänt men jag vill ändå höra av mig och beklaga hoppas ni kan få fram ett bättre system som är mer stabilt
    MVH Viveca
  • Min lista tömdes också utan förvarning. Ni kunde ha flyttat över avsnitten i den gamla listan till det nya lagringsformatet så besökare slapp förlora informationen.
  • Förstår inte heller riktigt varför det anses det vara en acceptabel lösning att kasta bort hela listan, men inte att låta användarna spara ned listan till en fil. Mindre krånglig lösning kanske, men för vem.