Min lista

Hej, var ska jag bäst öppna Min lista (på mobilen), i SR Play-appen eller via hemsidan jag når via webbläsaren? Jag får olika listor. Jag ser inget sätt att lägga enstaka inslag från t ex Studio Ett i Min lista i appen, bara hela program.

Kommentarer

  • Hej
    I dagsläget har vi inte möjligheten att göra listorna tillgängliga i olika program / enheter (det skulle kräva inlogg).

    För att lägga till ett klipp får du gå in på artikeln - du hittar lägg till-knappen under ljudet:
    https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=7223807

    mvh

  • Som Karolina skrev så är inte Min lista i appen samma Min lista som på sajten eftersom vi inte har ett konto att binda ihop den informationen med. I appen kan man heller inte lägga till klipp i Min lista, bland annat eftersom klipp i appen bara går att öppna via de nyhetslistor som finns.
  • Tack för svar, då har jag fattat rätt. Funktionen är suverän hur som helst!
  • Kul att du uppskattar den!

    mvh
  • Varför går det inte att lägga till 'Min lista' från DigiListan??
  • Hej Albert!

    Om du använder webbläsaren, heter tjänsten där numera Min sida, och om du går in under ett avsnitt av Digilistan (som finns under samlingsnamnet Listprogram i P3), så ska du kunna lägga till avsnitt till Min sida.

    Annika Webbmaster