Mer organiserat

När man sökt efter ett program eller annat, tycker jag att den borde komma upp på en senast sökning lista. Då hittar man enklare och slipper söka om igen.
Jag tycker även att avsnitt i en serie borde stå i ordning.Det blir rörigt och dels svåra att hitta, eftersom de inte står i nummerordning.

Mvh
Mira

Kommentarer

  • Hej
    Att spara senaste sökningen finns i vår backlog, så förhoppningsvis kommer det snart.
    När det gäller ordning på avsnitt så försöker vi förbättra det.

    mvh