”Mer”-knappen i appens programinformation ger mindre

Ibland ger ”Mer” mindre i ett programs informationstext, till exempel i morgondagens Ekonomiekot extra. Den text som syntes initialt krymper ihop till en rad i stället för att utvidgas.

Kommentarer

  • Tillägg.Jag har en ipad med IOS 13.3.1 och senaste Sveriges radio appen.
  • Skumt, först kunde jag inte återskapa detta på Iphone 7 (Ios 13), men nästa gång jag testade fick jag samma fel ... Och nu kan jag inte återskapa det igen.

    Detta fel uppstår endast i vissa lägen, och vi får förstås ta reda på i vilka och lösa det. (Märker du något mönster, så låt oss veta!)

    Tack för att du uppmärksammade oss på detta.
    Annika Webbmaster
  • Idag var det ett par program som först gav mindre i ”Program du följer”, men fungerade i ”Nedladdat”. Efter att ha gått tillbaka till ”Program du följer” fungerade de. De var lördagens Ekonomiekot extra och Konflikt.

    Jag tycker det ser ut som att när man trycker på Mer, så är det första som händer att texten krymper för att sedan genast expanderas, när det fungerar.
  • Tack. Även app-utvecklarna har sett det och felet ligger med bland sådant de ska lösa, men det har lägre prioritet än fel som påverkar möjligheten att lyssna.
    Annika Webbmaster
  • Karl-Eriks inlägg är flyttat hit:
    bokstäver skrivs många gånger​​​
    Annika Webbmaster