Menyvalet borta

Varför SR, har ni tagit bort menyvalet över dom olika kanalerna?
Det var tidigare så lätt att hitta, man kunde trycka på SR loggan och då kom menyn över olika kanaler fram.

Varför ändra på det som varit, och som fungerade bra?
Låt saker och ting vara så som det har varit förut, så blir det enklare att hitta mellan kanalerna,
inte minst för oss som är äldre och får synnedsättningar.
Alternativet om ni håller på och ändrar hela tiden, det är att sluta lyssna på radio!

Kommentarer

  • Hej
    Du når nu samma meny om du klickar på 'Mer'.

    Vi arbetar kontinuerligt med användartester och tillgänglighetstester för att se hur vi kan förbättra sajten och hur vi kan göra det lättare för användare att hitta vårat innehåll.
    Anledningen till att vi gjort om menyn på detta sätt är för att vi märkt att lyssnare har svårt att hitta till våra poddar och program.

    mvh